Kundcenter
Bor du i en bostad utvecklad av Peab Bostad? Då har du kommit rätt!
På denna sida hittar du både ett kontaktformulär och svaren på de vanligaste frågorna.
När du registrerat ett ärende, via vårt kontaktformulär, kommer du direkt få ett bekräftelsemejl med ett ärendenummer. Om du mot förmodan inte får detta är du välkommen att kontakta oss för mer information om ditt ärende.
Felanmälan som gäller allmänna utrymmen skall göras direkt till er tekniska förvaltare.
Observera att garantin inte omfattar fel som orsakats av slitage, bristande underhåll eller misskötsel. Om felanmälan upprättas och det vid besök konstateras inte vara ett garantifel kan ni komma att bli debiterade.
Vi vill därför poängtera vikten av att följa drifts- och underhållsinstruktioner för att bevara bostaden i bästa skick och samtidigt få en optimal boendemiljö.
Vid akuta problem kontaktar du i första hand din bostadsrättsförening eller av dem hänvisad förvaltare.
För felanmälan eller frågor gällande din bostad, registrera ditt ärende HÄR.
Kundcenter öppettider:
Helgfria vardagar 09:00-11:00
Telefon: 0101 500 430